Naomi den Besten - Graphic Design

Naomi

 
Naomi-den-Besten.jpg

....

Naomi den Besten

I’m a graphic designer living and working in Amsterdam, the Netherlands. I specialise in branding for creative entrepreneurs. Inspired by your work, I design visual identities and apply those to a new website and marketing materials. So that you can confidently share your work and creative vision with others.

My design process is highly collaborative and clearly organised. Read more about my design approach and have a look at my work to see if we're a good fit.

When I'm not designing you’ll likely find me reading a book about typography, drinking coffee with a friend or stretching on my yoga mat. I'm also one of the organizers of CreativeMornings here in Amsterdam.

I've worked as an independent graphic designer since 2012. My design work has been featured in the book How to Style your Brand by Fiona Humberstone, as well as in Flow and Uppercase magazine. You can read interviews about me and my work here and here.

..

Naomi den Besten

Ik werk als grafisch vormgever in Amsterdam, met een focus op branding voor creatieve ondernemers. Ik ontwerp visuele identiteiten die passen bij de creatieve visie achter je werk en die pas ik toe op een nieuwe website en marketing materialen. Zodat je met trots je werk kan delen met anderen.

Mijn ontwerpproces is gebaseerd op een hechte samenwerking en alle stappen zijn strak georganiseerd. Lees meer over mijn ontwerpproces en bekijk mijn portfolio om te kijken of mijn aanpak bij je past.

Als ik niet aan het ontwerpen ben dan ben ik waarschijnlijk verdiept in een boek over typografie, koffie aan het drinken in de stad of aan het stretchen op de yoga mat. Ik organiseer met ons team ook elke maand een nieuwe editie van CreativeMornings hier in Amsterdam.

Sinds 2012 werk ik als zelfstandig grafisch vormgever. Mijn werk is gepubliceerd in het boek How to Style your Brand van Fiona Humberstone en ook in de tijdschriften Flow en Uppercase. Je kunt hier en hier interviews lezen over mijn werk.

....